Felix tar studenten!

Måste börja med å gratta bror min som tog studenten idag!

Igår var det 3:orna i min skolas tur att springa ut, jag, marina och jenny dekorerade deras flak för vi e så snälla (a)
Sen bar det av in till stan där jag hämtade ut biljetterna till twilight movie night. Dem visar först twilight sen new moon sen blir det förhandsvisning av eclipse jag e så lycklig att jag håller på att kissa i brallan xD

Idag tod ju som sagt felix studenten. Så jag började dagen med att åka in till skolan för att lämna lite grejer sen mötte jag upp mamma.mormor och söder kisarna så gick vi till felix utspring, mingla runt lite såg när han åkte iväg med flaket ^^

Sen kom han hem vid fyra luktade jättemycket öl sen kom ännu mer människor å han fick massor av presenter, jag vill oxå ta studenten!xD

Imorgon blir det picknik i rålis om det e fint väder:)

Uppdaterar förhoppningsvis mer då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0