Sommar

Förlåt men nu under sommaren får ni leva med att det inte blir så mkt uppdatering ska försöka bli lite bättre kanske ^^

Men det jag har gjort e att varit ute spelat fotboll och varit med kompisar xD annars e det typ jobb hela tiden nu under sommaren.

Jag jobbar nu Måndag, Tisdag , Onsdag och Torsdag sen på fredag fyller jag 18 :D. Då ska vi till katrineholm min syra gifter sig då så vi  åker dit stannar tills lördagen sen jobbar jag även söndagen xD. Men då e jag 18 å min lön stiger med typ 30 spänn i timmen! så ska absolut inte klaga xD.

Massor av bilder kommer såklart vilket jag alltid säger å inte så ofta gör men nu j*vlar ska jag bli bättre på det xD

Fick tillbaka min moppe idag oxå :D:D:D den har ju varit inne på lagning det gick på 1500 men nu går den bra igen så tog en sväng till mormor och hälsade på :)

Nu ska jag sova sista lediga dagen imorgon innan man börjar jobba 4 dagar i rad xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0