Linda <3

Shululul idag har jag haft en otroligt skön dag måste jag säga.

Började med att möta Linda i liljeholmen imorse där vi gick runt å tittade lite hon köpte hårfär eftersom jag skulle färga hennes hår.
Men efter liljeholmen åkte jag hem till mig för att ta en promenix med smulan som behövde få gå ut, Sen bar det av mot västertorp där Linda bor.

Vi satt på hennes balkong å drack lite kaffe innan vi började färga hennes hår ...jag e en naturbegåvning på det måste jag säga..eller? kanske inte ^^

Sen satt vi mer på hennes balkong as mysig balkong har hon solen låg på typ hela tiden å blommor överallt typ :)

Sen åkte jag hem vid halv fem tiden då jag var tvungen att åka hem till Smulan nu har jag bara tagit det lungt jobbar 16-22.15 imorgon sen e jag ledig söndag men jobbar Måndag, tisdag , torsdag,fredag,söndag å måndag trevligt trevligt ^^

Nej nu ska jag titta på film ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0