2010-07-24

Shulululullulu!

Har inte varit inne på datorn på ett tag å tills blogg.se fixar en iphone app så blir det lite dålig uppdatering å det får ni leva med ^^

Inte mkt som har hänt senaste veckan jobbat varje dag förutom tisdags då jag å marina var på grönan för att se Timo Räisänen <3 han var super duper bra! som vanligt ^^ vi spelade på lite chokladhjul och så oxå å jag vann ^^ 1,8 kilo m&m så man ska ju inte klaga hehe xD

Idag var jag i vällingby med anton efter jobbet för att först förkorta min klocka jag fick i födelsedagspresent lite för den var lite stor sen tittade jag lite på skor men hittade först inga men gick in på stadium där det var lite rea.
Så ser jag ett par skor jag bara måste ha! men det finns ju typ aldrig min storlek å det var ett enda par kvar , tror ni inte jag hade sådan tur att det var min storlek!!!! och vet ni vad dem kostade dem hade kostat typ 200 kronor men jag köpte dem för bara 49 kronor !!!!! awsome!
Nu ska jag sova jobbar 13.00-22.15 imorgon -_-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0