2 veckors tystnad!

Nu e jag tillbaka vid min kära dator ^^ fattar inte har inte varit inne på min dator sen det förra inlägget vilket var för två veckor sen..pinsammt men nu när jag har iphone har jag ju kunnat titta facebook å mejl på den men går inte skriva blogg inlägg vilket e konstigt =/.

Men nu uppdaterar jag lite iallafall.

Kommer inte ihåg allt jag har gjort men midsommar iallafall så åkte pappa , felix och smulan till landet på torsdagen. Då firade jag + några till Anton som fyllde 18 satt ute små pratade åt och drack gott :)
Sen fredagen jobbade jag sen träffade jag Alex vi åkte hem till en kompis i äppelviken å tittade på film ^^ kom hem till Alex vid typ 2 då tänkte vi se shutteriland har inte sett den ännu, men det gick inte så bra eftersom vi båda somna dir xD.

Sen kom resten av familjen hem på lördagen så då var det bara chill som gällde.

I Tisdags så var jag ju på Twilight movie night så jävla underbart ;).
Dem visade Twilight vid typ 18 då bjöd dem på dricka å popcorn sen fick man en halv timmas paus innan dem bjöd på mackor och satte på new moon sen vid tolv slaget hände det alla hade väntat på då visade dem Eclipse! helt klart bäst av alla! Sen var det slut efter 2 någon gång så då var det bara att ta natt bussen hem ^^

Idag har jag träffat Anton Alex och Maria alex kusin som kommit från norge så vi var och åt på Fridays underbart gott :P

Nu ska jag sova ska jobba Lördag,söndag,måndag,onsdag sen e jag ledig hela helgen awsome =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0