18 år!!

Nu e jag 18 år ..och en dag ;).

Träffade ju mamma och fick jättefina presenter!

Dem presenter jag har fått är : En parfym, en klocka, biljetter till ladiesnight :P, en ring ett halsband 500 kr, kurs på makeup store, sticker till iphonen och en cypern resa så här kan man ju inte klaga xD

Igår åkte vi till katrineholm eller sköldinge om man ska vara exakt, där min syster bröllop skulle vara. Vi kom dit vid 12 tiden tror jag ungefär å själva vigseln började efter fyra. Så innan satt vi mest å pradade tittade runt.
efter vigseln så var det middag sen bar å kan ju säga att många vart lite dragna ^^ Gick å la oss vid halv fyra gick upp vid 10 för att vi var tvungna att komma iväg för att hämta hunden som jag saknade :P. Hon e 7 år och vi har aldrig lämnat henne hos någon annan så det var lite svårt ^^.

Nu när jag har varit hemma har jag varit så trött så jag har bara tagit det lungt inte orkat så mycket mer xD

Juste fick ju tillbaka min moppe för en vecka sen ungefär och jag åkte med den i torsdags å helt plötsligt när jag står vid ett rödlyse så kan jag inte gasa helt stört att den redan har gått sönder jag hann åka på den 3 gånger typ man bah tack så mkt !

Nej nu ska jag titta på hemma hos Timo Räisänen sen sova <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0