100714

2 Dagar kvar tills jag blir 18!!!!!

Var tvungen att påpeka det till och börja med^^

Sen kan jag ju säga att det e så sjuktvarmt inne i mitt rum just nu så jag kommer ju aldrig kunna somna.
Jag har två val möjlighete antingen öppnar jag fönstret och sover gott fast tillsammans med typ 10.000 äkliga kryp eller så har jag stänkt förnster å sover inte alls. Jag föredrar att inte sova alls framför att sova med små kryp så man får väl skylla sig själv antar jag xD

Idag jobbade jag från 12 till 18.45 sen gick jag hem köpte med mig isglass oxå tyckte det var bra tajming för det nu ^^
Sen åkte jag å bror min till en sån här biltvätt gör det själv hall grej och tvättade bilen efter det stack vi och käkade middag oxå vi vart lite hungriga efter att ha slitit även fast jag mest tittade på när han dammsög å grejer xD

Imorrn får jag födelsedags presenter av min mamma! haha i love presents XD
Sen ska jag jobba 15-20 och lämna smulan hos pappas kompis eftersom vi åker till katrineholm tidigt på fredag morgon där min syster gifter sig på fredag så vi blir kvar tills på lördag :)

Nu ska jag "sova" så god natt xD


Kommentarer
Postat av: Tina

sv; Hon bor i fosterfamilj, och vi har inte fått träffa henne för soc. Vet inte riktigt varför faktist.



Grattis på födelsedagen! :)

2010-07-16 @ 09:33:58
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Tina

sv; Jaha, gud vad kul! :)

2010-07-16 @ 20:46:36
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0