spotify....

Jag e astrött nu. Vilket jag typ e varje dag nu känns de som..men men.

Idag gick jag upp 5 mötte ludde i b-plan lite efter sju. Började i restaurangen 8 ville hinna köpa frukost och byta om också.
Vi slutade efter 15 någon gång så det var bara skynda sig hem, ut med hunden käka sen gå ner till jobbet. Började jobba 17 slutade 21. Då va jag så trött att det bara var att gå hem o slappa i soffan xD.

Men imorgon ska jag hem till Alex o se på film för hoppningsvis gökboet♥.

Juste jag håller på att börja gråta! spotify vill inte funka o nu helt plötsligt har det bara försvunnit! jag e helt förstörd seriöst de e sjukt jobbigt att inte ha spotify jag har lixom blivit van vid det =(. Ska fixa de igen hoppas bara jag får behålla de den här gången :P.

Nej nu ska jag sova jobbar 11-16 imorrn så god natt =D

Älskar denna sen från Glee! kurt är min idol xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0