six billion people in this world , six billion souls and sometimes all you need is one.

tjaba tjena hallå jag säger så...

Idag har jag varit hemma känner mig helt förstörd. Jag har jätteont i halsen snorar o hostar och har mig. Plus att jag har jobbat som en jag vet inte vad typ 6 dagar i rad så e as trött.
Så idag har jag haft en slappar dag kommer även vara hemma imorrn.

Har hunnit sitta o knarkat OTH 3:e säsongen helt underbar ♥ har bara sett dem avsnitten några tiotals ggr xD kan aldrig få nog.
Imorgon kanske det blir en OC dag istället eller varför inte prison break ?=P.

Måste även hinna plugga Engelska, svenska , matte och psykologi så jag har lite att göra där också xP.

Nej nu ska jag sova så jag inte sover hela dagen imorgon CYA.



Kommentarer
Postat av: michelle

vi som skulle ha one tree hill :O

2010-01-28 @ 12:38:58
URL: http://mychelles.blogg.se/
Postat av: lariis

aaw Mickan skrutt <3 ;D

2010-01-29 @ 14:24:27
URL: http://lariis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0