"i like you more than chocolate"

Shit va dålig jag e på att uppdatera känner jag. Nu kan jag inte klaga på jobbet heller eftersom jag inte har jobbat sen i tisdags vilket har varit sjukt skönt måste jag säga. Jag får väll lov att klaga på skolan eller mitt otroliga trista liv att det inte finns något att skriva om xD.

Nej men igår var jag, Anton och Alex på bio. Alex fyllde år i torsdags så då skulle vi bjuda honom på middag och bio.
Så kvällen började på texas burger nånting inne i kungshallarna..sjukt gott ^^

Sen började filmen 19.10 så vi gick runt lite på stan innan sen gick vi för att se Instängd 2. Den var bra mkt bättre än 1:an enligt mig men den var lite creepy. Den blir ju ännu läskigare när 100 människor till typ sitter o gallskriker lixom =P. Och jag som blir riktigt rädd för skräckfilmer. Efter att jag hade sett the grudge var jag tvungen att sova med lampan tänd väldigt länge ^^.

Så efter bion åkte vi hem..och då självklart märker jag när vi står utanför mitt hus hur mörkt det e uppe hoss mig så jag ringer först min pappa han var ute med kompisar så han skulle inte komma på några timmar då ringer jag bror min som var hoss en polare och han skulle inte heller komma hem på ett tag. Då var klockan typ tio och jag var inte riktigt taggad på att vara ensamm hemma efter den filmen så alex följde med hem ^^.
Vi satt o tittade på american pie 2 o pratade tills typ halv ett då någon kom hem sen var han tvungen att dra och jag slapp att vara ensamm (a)

Idag har jag bara varit hemma jag har blivit jätteförkyld så vågar typ inget annat än ta det lugnt.
Imorrn ska jag träffa mamma i vällingby. Bara gå runt o titta lite. Men ska sova nu ni har fått lite uppdatering nu iallafall god natt...juste btw new moon kommer ut på dvd 20 mars!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0