2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inte vad jag kommer på at the moment. Men de finns det säkert:P
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade samma löften förra året som denna o jag gav inga så ja det gjorde jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ne
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? oj inga herregud va tråkig man får va xD
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? resor då da kanske =P
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 20 november ofc xD NEW MOON <3
8. Vad var din största framgång 2009? jag skaffade ett jobb=D
9. Största misstaget? kommer inte ihåg
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk har jag varit men skadat mig tror jag inte iallafall.
11. Bästa köpet? vet inte...
12. Vad spenderade du mest pengar på?kläder tror jag
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? det finns så mkt
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? det finns så många! jag kan inte säga någon det går inte xP
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Alltid lika glad ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tvet inte faktiskt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jadu..
18. Hur tillbringar du julen? Jobbet sen familjen =P.
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? One tree hill always and forever <3
21. Bästa boken du läste i år? The twilight saga <3
22. Största musikaliska upptäckten? Finns många men jag måste nog säga  John Mayer sjukt bra
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ihåg vad jag fick i födelsedagspresent xD Gud va hemsk jag e men det fick jag säkert xD
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? kommer jag inte heller ihåg xD
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inte vad jag vet men det finns alltid något
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? the ringnell styel xP
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chad michael murray always <3<3
31. Vem saknade du? ingen typ :P
32. De bästa nya människorna du träffade? Gud va hemsk jag e men jag kommer inte ihåg vilka jag träffade som jag inte träffat förrut men då var dem antagligen inte speciella ;P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0