100125

Shulululu. Kom på att jag inte skrev om filmen igår!.
Jag mötte Jenny och Marina i stan men dem ringde mig när jag satt på tunnelbanan och bad mig börja springa för det var bara 6 platser kvar! Jag började springa och när jag kommer dit så är det 4 platser kvar...men dem e utsprida så det gick ju inte så bra.
Alla förutom ett par filmer som jag redan sett var utsålda verkligen alla så vi var beredda att gå därifrån när vi ser att antal platser ändras från 4 till 16! vi springer till kassan o köper oss biljetter =D. Så vi fick se den. Sjukt bra film asså xD riktigt rolig en man ser en gång till hemma eller något tror jag :P. Man satt verkligen o garva hela tiden. Ännu bättre när den var i 3D oxå.

Idag har jag sovit typ väldigt länge. Sen vi fyra gick jag till jobbet jobbade fram till typ tjugo över tio. Så var bajs trött när jag kom hem. Men jag var tvungen att se avsnittet av johan falk som pappa snäll som han e hade spolat in åt mig (a).

Jobbar imorrn oxå 17-22.15 o imorrn e det guldbaggegalan så pappa får spola in det till mig oxå xD.

Nej nu måste jag sova jag börjar iof 11.50 imorrn men jag vill vara utvilad natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0