100119

Shululul. Haft en halv jobbig dag idag xD. Först i morrse tänkte jag fel lite på tiden så jag 40 minuter för tidig i skolan. Sen slutade jag vid halv fyra skulle börja jobba fyra. Så det var bara kubba till tuben å åka till jobbet. men väl där märker jag att jag inte börjar förrens fem! då va det ingen ide att gå hem så jag satt i omklädningsrummet och pluggade i 1 timma xD.

Kom hem vid nio typ käkade o tittade på handbolls EM. Vilket inte gick speciellt bra=/ sverige torska ändå ledde dem med sex mål in i andra halvlek.

Resten av den här veckan kommer vara fullbokad
Onsdag: tvätt och plugg dag
Torsdag: jobba 15-22,15
Fredag: jobba 17-21
Lördag: jobba 10-16
Söndag: jobba 16,15-22,15
Jobba mkt men det gillar både jag och mitt bankkonto ;P.

Nej nu ska jag titta på PH veckans avsnitt har kommit upp nu så CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0