100118

Shululululu...jag e jättestolt över mig själv(A) jag vet hur man fixar med headern och så nu på bloggen jag har inte vetat det förut men nu gör jag xD.

Idag har det varit skola hela dagen eller jag började 11:50 med hotell A sen hade jag svenska sen slutade jag. Vi har fått nytt schema så vi slutar typ halv fyr mån,tis sen typ två ons,tors o så har vi restaurang som vanligt på frdagar.

Vi fick reda på vad vi fick på excell provet oxå jag räknade med ett ig i bästa fall g+ men vad fick jag?..VG jag e så bra xD. Så nu får jag Vg i slut betyg eftersom jag har fått det på alla andra saker o så oxå =P.

Nu ska jag gå ut med hunden sen blir det plugga hela kvällen typ kul... cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0