100111

Jag har inte skrivit ett enda inlägg på hela helgen helt sjukt...men jag har faktist en bra förklaring =P
Ska förklara hela min helg.
I fredags var det teori lektion i restaurangen mellan 8-14.30 typ sen började jag jobba 15 så det var direkt till jobbet.
Var hemma igen typ halv tio då var det bara gå och lägga sig eftersom jag började 11 morgonen efter. Lördagen jobbade jag allså 11-19. Vid 19 kom alex o mötte mig vi hyrde en film Disturbia. Den var faktist riktigt bra...men jag var så trött att jag typ skrattade mig igenom filmen o de var ändå en skräckfilm typ xD

Sen var jag hemma vid typ halv tolv var uppe ett tag sen gick jag o la mig efterso jag var grymt trött.

Sen i söndas vaknade jag typ tio gick ut med hunden sen sov jag några timmar till. Började jobba fyra o jobbade till stägning så var hemma typ halv elva. O idag skulle jag upp halv sju för att skolan började halv nio.
Och nu har jag bara pluggat. Visst låter det som en rolig helg ^^

Haha nej nu måste jag fortsätta plugga försöker skriva ett inlägg imorrn cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0