100106

Det känns jättekonstigt att skriva 2010 xP...Man har precis lärt sig att skriva 2009 lixom.

Iallafall. Idag var jag o så avatar 3D med alex som har kommit hem från norge nu =D. Den var sjukt bra mkt bättre än jag hade förvantat mig det e helt klart en film jag rekomenderar.

Sen har jag bara varit hemma o slappat. Men så dog internet..sen dog tv..sen även telefonen. Och jag dum som jag e trodde inte det kunde bli värre. Går in i duchen sätter på varmvattnet. O sen när jag har balsam i håret så kommer det iskallt vatten. Då finns det inge varmvatten...deet kunde bli värre. Men nu funkar allt igen iallafall ...tur det xP.

Imorrn börjar skolan igen =/ börjar så klart direkt med dubbeltimma engelska jippi ...

Nu ska jag sova så jag orkar upp god natt =D

Bild med 3D glas ögonen xP tog med dem hem =P.(vet mongo min^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0