The notebook

Shululululu. 21 februari idag då en vecka kvar sen går vi in i mars...har ni sett hur det ser ut ute eller? nu får det väl fan räcka snöstorm o -20 ute inte helt okej. Jag älskar snö men nu e det way to much ^^.

Jobbade idag en hel städdag typ kom hem vid cirkus halv elva tog det lugnt sen tittade jag klart på the notebook ,,,en av dem bästa filmer jag sett asså. Jag har sett många bra men den var helt wonderbar =D;P.

Imorrn är första dagen på projektveckan i skolan...kommer nog inte åka dit kan bli lite svårt i och med att inga tunnelbaner ovan jord går o sl uppmanar folk att jobba hemifrån om de e möjligt ...så det blir nog så. Jag tänker iallafall inte klämma in mig på någon j*vla ersättnings buss bara för att sl inte vet att vi får vinter här i stockholm.

Så imorrn blir det nog slappar dagen :P.. Nej men nu ska jag sova natti natti ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0