SL + Vinter = fail...

God kväll.
Idag skulle jag till läkaren i huddinge. Skulle vara där 10 så jag tog god tid på mig i morse. Men när jag kommer till TC så är tåget försenat så får stå o vänta i typ 20 minuter innan det kommer. När jag väll är framme i flemingsberg så får jag springa upp mot sjukhuset för att hinna.
Sen när jag ska därifrån o åka till skolan så e tåget 15 minuter försenat. Jag fattar inte bara det blir lite snö så blir allt kalabalik inom sl dem e sjukt dåliga på sånt där. Dem vet tydligen inte att den kan bli vinter i stockholm också. Jag kom fram till skolan tillslut i alla fall. Hade först matte sen 2 timmars drama.

Kom hem vid 16 började jobba 17. Rätt lugn dag jag satt i kassan hela tiden så det var chill =P. Slutade vid halv nio. Och när jag kommer hem så får jag värsta suprisen min bror har lagat mat till mig xD..ja som man brukar säga nån gång måste vara den första =P...

Nu ska jag snart se PH avsnitten läggs upp typ nu =D=D.
Sen sova skola imorrn o sen jobba 16-19  så efter PH blir det att krama kudden...god natt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0