Romme.

Shululululu. Igår var jag ju i Romme. Jag gick upp vid 4 jäätte kul :| ...felix körde mig o en kompis till skolan där vi skulle mötas vid halv7 vi kom väl iväg runt 7 någon gång. Buss resan dit var riktigt seg. Inget att göra typ o jag sov iof nästa hela resa :P.
När vi väl e framme skyndar jag mig för att hämta ut skidorna o sätter fart mot backen. Ramlade inte när jag åkte skidor men sen kommer jag på en rätt dålig idé att jag ska testa beccas snowbord...måste säga att det e sjukt kul att åka men jag kom inte så långt innan jag ramlade och gjorde 3 kullerbyttor xP. Satt o as garvade många trodde nog jag bölade ^^

Idag var jag hemma från skolan men jag jobbade mellan 17-21 jobbar imorrn oxå. Fick även reda på praktikplatsen ..jag ska praktisera på Grand hotell =D  det känns as kul vecka 10,11,12 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0