projekt vecka.

Har haft projekt vecka i skolan eller vecka o vecka mån-ons. I går skulle vi till älvsjö för att gå på UF-mässan (ungföretagare). Var lite krångligt att ta sig dit fast det gick ^^.
Sen väl i skolan pratade vi typ bara om grupptryck o alkohol o lite grejer.
Sen var det ersättningsbuss hem snabbt slänga in sig lite mat sen kubba ner till jobbet. Jobbade 17-22 så jag stängde.

Idag funkade tunnelbanan från brommaplan iallafall eller tidsmässigt vet jag inte den kom i alla fall :P.
Slutade vid typ halv tre sen har jag bara varit hemma. Nu måste jag plugga vi har seminarium i engelskan imorrn sen har jag även prov i ansvarsfull alkohol hantering så måste kunna lite tills imorrn ^^

Imorrn blir det att träffa Sara som fyller 18 på fredag btw! men eftersom hon ska på simläger eller vad det nu e så får hon sin present sen när hon kommit hem igen =).

Nu MÅSTE jag plugga    CYA


Juste var bara tvungen att säga det läste i aftonbladet att Robert pattinson ( edward i twilight) har gått ut med att han o kirsten stewart ( bella i twilight) e ett par! fråga e bara om man kan lite på det? jag tror faktist inte det^^ men det skulle vara lite gulligt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0