i do belive in fairies! i do! i do!

Händelserik helg jobbade typ hela helgen =P. Träffade aldrig sara som jag sa att jag kanske skulle det blev att ta det lugnt o plugga lite istället :P.

Igår efterskolan åkte jag o Amanda hem till mig för att göra en tårta till Trulli som fyller 18 idag =D min pappa fyller oxå år idag så grattis till honom oxå^^
Tårtan blev jäääätte fin jag lägger upp bilderna sen just nu e jag i skolan så jag kan inte xD.

Ska lära oss att dekorera tårter idag i restaurangen så vi ska dit till fyra sen ska jag hem o fira pappa...har fortfarande ingen present till honom men det fixar bror min i stan just nu =P.

Nu ska jag vara lite social hära CYA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0