......

Brist på bra rubriker xD. Det vart ingen skola idag som sagt. Fick massor av andra saker gjorda istället. Gick upp typ vid 6 o tittade först på SL:s hemsida om det var någon idé att ens försöka ta sig till skolan å de var det ju inte =P.
Åt våfflor som bror min hade gjort till sverige-finland matchen yummi ^^

Sen sov jag lite till. Var sedan tvungen att gå ner till jobbet för att lämna stängnings nycklarna som jag hade sen igår.
Gick till banken satte in min lön o gick till nordea den andra banken för att göra så att den kommer in på mitt konto dirr istället :).

Gick hem o slappade vilket jag har gjort resten av dagen ;P.

Imorgon ska jag vara i älvsjö vid nio typ vi får se hur jag lyckas med de xD

Ska se en film nu tror jag funtar på att se jalla jalla eller sweet home alabama =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0