100402

"Med tanke på din rövstorlek är det inte konstigt att du tar rulltrappan" Haha det står på massor av reklamblad när man åker upp för rulltrappan vid tunnelbanan xD

Idag hade jag engelska vi håller på att titta på hamlet...skit seg film nu e den äntligen slut har suttit i 3 lektioner o tittat på den. Den var nästa 4 timmar :O.
Sen på idrotten så hade vi innebandy mitt lag vann ofc ^^ haha alla bara slog med klubborna överallt xD. Jag råkade till och med slå en på tån jätte hårt men har man inte skor så ...=P.

Åkte snabbt hem sen för att gå ut med smulis fulis. Skulle sen träffa mamma i vällingby.
Vi gick runt lite i butikerna. Jag fick med mig två linnen och en fondation hem . Sen åt vi kinbuffé YUMMI ^^

När jag kom hem fick jag skotta fram bilen som vi ska flytta för vi får inte stå här utanför på fredagar får vi inte stå där.
Sen kom jag på att vi ska vara i köket imorrn och eftersom mina kockkläder e skitiga så var det bara kubba ner till tvättstugan o hålla tummarna om att det var ledigt...o det var det =D.
Så imorrn blir det upp tidigt o åka till restaurangen sen jobba på kvällen ..

Nu ska jag ut med smulis sen titta på film innan jag kramar kudden natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0