100215

Shit vad mkt som har hänt den här helgen...det e helt sjukt.

jobbade ju fredag 17-22 så då hann inte så mkt hända. Lördag på dagen städade jag o sen vid sex ungefär skjusade min bror mig o en kompis till skogås där våran kompis skulle ha sin 18års fest.

Kvällen började sjukt bra..helt underbara människor god mat o dricka^^.
Spelade musik och varje gång higher med erik grönwall kom så började alla sjunga med.
Efter tolv någon gång började vi töma lokalen många skulle hem. Jag skulle sova hos hon som hade festen så vi och några andra började vandra hemåt. Nere vi centrum hände allt. Två tjejer kommer fram o börjar bråka med en kompis en annan kompis lägger sig i. Båda tjejerna går på henne och utan att jag ens hunnit reagera på vad som hände hade dem kastat ner henne på marken o sparkade o slog drog fram en kniv .
När vi tillslut hade fått isär dem o ringt polisen märkte vi att hon hade blivit skuren i ansiktet...Hon fick sy 7 stygn från örat ner till hakan...
Men nu mår hon bra..det som hon oroade sig för mest var att hon inte hittade sina cigg.

Polisen fick inte tag på dem 2 tjejerna men dem har bilder på dem så nu e det bara en tidsfråga(y).

Söndagen kom jag fick skjus hem av min kompis mamma mkt snällt!
Sen så skulle vi få "gäster" som jag skrev i det förra inlägget. Men fick en kommentar på det så jag ber så hemskt mkt om ursäkt min syster o hennes familj kom på besök A.K.A. familjen annorlunda xD

Idag var jag i skolan men nu ska jag försöka sova har sovit typ 3 timmar dem närmaste 2 nätterna så jag hoppas det går lite bättre idag.. God natt =D  blev ett väldigt långt inlägg om man jämför hur det brukar vara


Marina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0