100207

Shulululu.

Jag har egentligen inte så mkt o säga vilket jag iof typ aldrig har ...men ska säker klara skrapa ihop några rader här^^

Var i restaurangen i fredgs jag var i köket. Hamnade på efterrättsstationen så bakade jag "cupcakes" inte riktiga enligt mig...muffins med vanlig florsocker/ägg glasyr o det e fel...
Sen var det jobbet 17-21 sen hem o sova =P.

Idag har jag jobbat mellan 16-22.15 så jag stängde idag..Missade melodifestivalen vilket inte e så negativt kan vara roligt ibland men jag ser hellre finalen.

Imorrn blir det typ en städdag =/ har tvättstugan oxå...kanske även ska träffa Sara oxå..om vi hinner:P

Nu ska jag titta på new moon sen ska jag sova natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0