I would have given you all of my heart

Jag var lite busig imorrse å stannade hemma från skolan. Jag höll på å somna när jag åt fruksot lixom så jag kände att jag var värd det.

Imorgon e det kvällsservering i restaurangen tema asien :D. Så e hemma typ 23 eller något. Så hoppas vi på mkt dricks , förr gången fick våran klass 900 spänn vilket e awsome så vi hoppas på samma lycka imorrn :P.

Sen på fredag e jag ju ledig så då ska jag på bio med min syster Jenny å hennes kille :D vi ska se Harry Potter ÄNTLIGEN som jag har väntat på detta ögonblick, kommer antagligen bli så att jag klagar mig igenom filmen, sån e jag jag läser böckerna å klagar på filmerna. Men dem senaste har dem gjort väldigt bra så vi får hoppas på samma sak den här gången :D

Nej nu ska jag sova så jag inte är lika trött imorgon som jag var idag Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0