I Don´t know what im doing wrong...

Internet funkar fortfarande inte för mig. Det är verkligen ett mysterium utan desslike. Det vore en grej om internet inte funka på nogon dator eller att kanske det var så att bara min laptop inte funkar för då e det ju antingen fel på trådlösa  eller min dator. Men nu e det så att det funkar på min brors dator ( där jag sitter nu) och så funkar det på hans iphone. Det funkar inte på min dator och inte min iphone heller vad e oddsen att båda mina inte funkar men min brors funkar...blir väldigt arg :@
Men men nu passar jag på att gå in på hans dator när han ändå e på bio (A)

Kom precis hem från jobbet har jobbat 17-22 idag så e lite trött nu. Min mormor fyller år idag oxå så jag å felix åkte å köpte en tårta till och överaskade henne :).

Imorrn e jag ledig och då e det lillajulafton då några kompisar till pappa kommer. Så måste fixa det sista på dan innan.

Fredag jobbar jag till 15 sen kommer pappa och hämtar mig så åker vi till min syster jenny och hennes familj ute på söder A.k.a söderkisarna ;P.

Sen på lördag e jag ledig igen å då ska det firas julafton med mormor och mamma :)

önskar er alla en god jul om jag inte hinner skriva något innan men det bör jag göra <3


ÄLSKADE TYLER HILTON <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0