Gordon Ramsay

Förra inlägget skrevs på Iphone därför det inte blev riktigt som jag ville kanske ^^.
Men nu e jag vid en vanlig dator. E med Ludde vi börjar inte fören 1 men vi skulle på mötte hos rektorn men det kan ju vara en fördel att hon e här då vilket hon inte var :P.

Lite små nervös inför redovisningen men hoppas det får bra. Min powerpoint suger dock men jag har fått fram väldigt bra fakta om Ramsay i alla fall :).

Just nu ligger jag lite efter i skolan med det ska vi ändra på ! kommer inte hinna plugga något denna vecka typ på grund av jobb men nästa vecka jobbar jag inte förens på fredag å jag e ledig torsdag sen kommer veckan efter vara jullov så då e det bara plugga gärnet!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Ludde som sitter å sjunger falsk här bredvid

SES HÖRS & LUKTAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0