and you did it again...

Shulivipen!

Hoppas alla har haft en underbar jul det har jag haft i allafall :).

Åkte ju ut till söderkisarna efter jobbet lagom till maten ^^..sen var det paket öppning i like :P.
Jag fick :
  • one tree hill säsong 6
  • prison break säsong 2,3 &4
  • hårfön
  • örhängen
  • presentkort
  • smink
  • kläder
  • extern hårddisk
Så jag e nöjd :)

Idag åkte jag å felix hem till våran mormor för att fira jul. åt å sen var det dags för paket öppning åter igen ;P av mormor fick jag
  • Läppglans
  • en t-shirt ( med en döskalle på ^^)
  • en tunika
  • ett par leggins
  • 1000 kr
Så var inte precis missnöjd där heller.

Mamma ska jag träffa någon annan dag å få presenter av...vet inte när men sometime..


Nu när julen e över e det bara börja räkna ner dagarna till nyår vilket kommer gå snabbt :D:D:D!

CYA




Kommentarer
Postat av: silvia

Pruttmichaela

2010-12-29 @ 11:34:47
URL: http://silviaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0