2010

2010 har varit ett år som har haft blandade känslor.

Jag har lärt känna helt underbara människor och det är även människor som inte längre finns kvar i mitt liv.

Jag har fyllt 18 år och varit på mitt första bröllop.

Jag var i Grekland i 5 veckor på praktik , vilket var en besvikelse samtidigt som jag hade väldigt kul och det var verkligen en upplevelse!

Nära personer har svikit flera gånger...
Och jag har lärt mig att den ända personen du kan lita på till 100% är dig själv

Jag har träffat Timo Räisänen ett antal gånger och upptäckt att Andreas weise är min nya idol <3

Jag har beställt studentmössa och bokat studentskiva så nu  känns slutet väldigt nära ^^

2010 har varit ett rätt bra år..men 2011 look out , because here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0