free fallin´

Kom hem från kryssningen igår men var inte riktigt sugen på att skriva.  ^^

Vi kom till båten i måndags vid typ sju gick direkt till taxfreen köpte lite dricka gick till hytten å förade å gjorde oss i ordning sen var det bara att gå ut å leta rätt på något soft ställe hittade en klubb vi var inne i typ hela kvällen sen vart det efterfest i andra random människors hyttar. Vaknade på morgonen å kännde mig inge bra alls måste ha åkt på något för jag spydde från typ halv tio på morgonen tills 6 på kvällen det e ju inte normalt!.

Nu e det bara en vecka kvar sen åker jag till Grekland!!! så otroligt taggad :D:D

MIn vecka e full späckad nu
Torsdag: vällingby hämta Felix present å växla pengar
Fredag: möte om resan sen jobba
Lördag: grilla med konsum på ekerö xD
Söndag: Grilla med familjen <3
Måndag: skolan börjar/köpa skor/packa
Tisdag: träffa mamma köpa strumpor xD/packa
Onsdag: åker!!!!


Kommentarer
Postat av: matilda

hoho mickis! har hittat din blogg :D Låter som en galen men roligkryssning det där ;) hoppas vi ses snart! <3

2010-08-21 @ 19:42:58
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0