brännskador...

Jag nämde ju att jag hade bränt mig i solen igår , men det var lite värre än jag trodde , kunde inte somna inatt för jag hade ont å såg jag imorse att jag hade fått blåsor i ansiktet...så jag gick till läkaren på hotellet där vi jobbar och då har jag fått brännskador i ansiktet. Jag har varit här mindre än en vecka å jag har fått brännskador i ansiktet vad e det lixom? så jävla drygt. Mår lite halvdåligt oxå illamående till och från :S

Jobbet går bra dem har ju buffé så det e typ bara plocka av bord å torka rent med en trasa lixom så det e ju inte invecklat precis ^^.

Får se hur det blir imorgon om jag inte mår bättre ringer jag å sjukanmäler mig kan ju inte gå runt å må dåligt

Nej nu ska jag leta upp ett apotek å köpa en salva som jag behöver till mina brännskador...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0