Back to life

Ja då var det första skoldagen idag då... Vu fick scheman å serveringskläDer vi fick även en fluga som vi ska ha när vi serverar ;). Mitt schema e underbart oxå vi har vanliga lektioner på måndagar och fredagar sen har vi antingen praktik eller e i skolans restaurang tis-tor :D men sen så visade det sig att jag inte läser några av kurserna på fredagar så då e jag helt ledig , men om det löser sig som jag vill så är jag inte det , det låter lite konstigt kanske men jag vill läsa sam B och det e fullt men hoppas att någon hoppar av får hålla tummarna :P Imorgon e jag ledig å ska träffa mamma :D sen onsdag åker jag till GREKLAND :D Försöker skriva innan men annars skriver jag när jag e där :D

Kommentarer
Postat av: matilda

åh jag vill se dig servera i med en fluga! Låter avcoolt, som om du jobbar på värsta lyxrestaurangen :D Puss

2010-08-24 @ 13:59:37
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0