1 dag kvar!!!

En dag kvar! helt sjukt att imorgon samma tid kommer jag vara i Grekland! jag har inte förståt det ännu tror jag xD

Felix (broder) fick sin present i söndags eftersom han fyller 20 den 2 september men jag e i grekland å han i turkiet då. Han fick en tavla av mig som e med han å hans favorit fotbollspelare Fabregas jag fick hjälp av min kära vän Johan att fixa bilden innan jag tog den till expert för att få upp den på en canvas , Min dator krånglar sig lite nu så jag kan inte lägga upp bilden men den var jättefin :D

Träffade Mamma idag på dagen oxå var ju tvungen att ses innan jag skulle åka , å sen träffade jag Alex A.k.a Pulvret nu på kvällen honom kommer jag verkligen sakna dem här veckorna måste jag säga <3 men jag e otroligt taggad på resan.

Jag kommer inte ha med datorn dit men hon jag åker med kommer ha det så jag kan nog låna hennes lite om jag e snäll (a)

Måste sova snart sista natten på 5 veckor i min egna säng :*/ hur ska detta gå ^^  Natti Natti

Pulvret <3 xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0