Two step forward one step back...

Asså jag har påsklov men det ända jag kan tänka på e att jag verkligen måste plugga. Jag måste plugga matte till ett prov jag ska göra nästa vecka. Jag måste läsa på inför svenska nationella. Måste fixa med en uppgift i ansvarsfull alkohol hantering och jag måste skriva en spökhistoria på engelskan. Och allt detta helst i helgen hade jag planerat eftersom jag skulle vara ledig hela helgen...Men min chef ringde mig idag och frågade om jag kunnde jobba och jag kan bara inte tacka nej till fredag, lördag och söndag 16-22 alla dagarna det gick bara inte =P.

Igår så fick jag för mig att jag skulle promenera in till fridhemsplan så jag tvingade med mig alex och så bar det av från brommaplan till fridhemsplan. Det var faktist inte allt för jobbigt. jag tog bilder på alla tunnelbane stationer också så jag hade bevis, lägger upp dem imorrn xD. Det tog en timma vilket inte var jättelång tid ^^

Sen på kvällen mötte vi sara gick hem till alex å tittade på film :).

Idag träffade jag Johanna , josephine och veronica jag har inte träffat dem på evigheter så det var jättekul! vi träffades på språkresan till spanien. Vi har inte sett varan sen typ ett år eller något så det var kul :D. Vi gick runt i stan å tittade lite^^

Nu på kvällen har jag varit hemma hoss johan och försökt montera ihop hans soffa...vi lyckades efter många om och men. Det var inte det lättaste måste jag säga^^.

Nej nu ska jag sova natti natti :P
jossan och veronica =)  johanna haha xD

Kommentarer
Postat av: Joppe

hahaha charmigaste bilden på mig <3

2010-04-19 @ 17:36:23
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0