Stressad...

Nu e det lite stressigt här...ni vill inte veta hur mycket jag har att göra dem närmaste två veckorna här kommer en lista så ni kan sätta er in i min situation vilket inte e speciellt roligt.

  • Svenska nationella : skriva tal till det muntliga och skriftligt.
  • Engelska nationella
  • Matte nationella
  • Engelska spökhistoria
  • Serveringstillstånd ska jag skriva
  • Planera en 50 års fest måste räkna allt hur mkt det kommer kosta personallönen arbetsgivar avgiften mm.
  • Göra en dryckes lista som om det vore en riktig restaurang
  • Psykologiprov
  • "Starta upp ett eget hotell"
  • Köksprov
  • Praktikrapport
Och jag har säker glömmt något men som ni ser så e de inte speciellt lite. Och allt det kommer hända dem närmaste veckorna lixom =/.


Min dag idag då. Började med att vara i restaurangen alla kännde sig jättesega så det gick kanske lite sisådär men det var rätt kul.

Efter så åkte jag och ludde till vällingby. Han ska på skiva nästa vecka så han behövde lite kläder han köpte en väst , skjorta och fluga.
Sen bar det hemåt ^^

Måste börja plugga nu så cya ^^

Kommentarer
Postat av: Joppe

men tror du inte alla andra dör på skolan också, det är vår då sätter alla lärare massa uppgifter på en så att man inte ska kunna njuta av solen. ÄLSKAR den nya layouten! lär mig.

2010-04-19 @ 17:30:41
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0