Michaela duktig!

Jag e riktigt duktig nu tycker jag! Jag har suttit här nu i 2 timmar och rå pluggat inte för att jag e klar med allt men det är en bit på vägen i alla fall xD.

Hade läxförhör i skolan idag på hotell vilket gick bra kunde gått bättre ^^.
Träffade mamma en snabbis efter tog en fika bara, sen har jag bara suttit å pluggat =D.

Imorgon blir det gastronord mässan i älvsjö vet inte riktigt vad det e men det blir säker skoj ;).
Sen ska mor min tatuera sig vid brommaplan så ska dit och titta , hon ska ha en hälge (älgen) på skuldran ^^ ska ta kort på den så ni får se ^^

Här bild från förra veckan. Det var så fint väder att vi bestämmde oss för att äta lunch i kronobergsparken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0