I am back, i am happy and i am sick...

Nu är jag tillbaka från kryssningen med Johan och Marina. Det var helt underbart jag e överlycklig =D.
När vi kom dit gjorde vi oss i ordning sen gick vi runt och checkade läget. Och redan då ser vi honom..personen som vi kom för TIMO RÄISÄNEN! sen typ en halv timma efter ser vi honom igen ^^.

Vi började sedan bli hungriga så vi gick och åt på buffén yummi =P.

Sen lallade vi runt lite här och där, var inne i taxfreen sen upp i hytten igen.

Klockan 00.00 var vi inne på fun klubb där han skulle spela och självklart var vi längst fram. Man behövde inte andvända zoomen på kameran där inte ;)

Idag vid 13.30 så stod han i taxfreen och signerade skivor. Så jag köpte en skiva + en ascool tygpåse eller vad man nu kallar det ( bild på den kommer)
Sen så tog vi även kort med honom ofc =D

Nu e jag hemma sitter här as förkyld med typ 39 graders feber kul...men jag e otroligt glad ändå =D=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0