Evig kärlek.

Shulululululu.

Idga har det inte varit en vanlig dag utan vi började dagen med ett besök i älvsjö där vi var på gastronord mässan. Otroligt roligt. Det är en mat/restaurang mässa typ om man ska förklara det kort. Massor av gratis grejer oxå så man kom hem med en del. Fast Marin var värst xD hon nästan håvade in allt som fanns i hennes närhet. Hon sket i vad det var det var ju gratis ^^.

Sen åkte jag hem gick ut med smulan. Idag tatuerade sig min mamma oxå så jag gick ner dit tittade lite min mormor var där oxå så satt å pratade med henne lite =).
Mammas tatuering vart asball ska ta kort sen nästa gång vi träffas =D.

Sen nu ikväll har jag jobbat.
Imorgon har jag Nationella muntliga i svenska så jag måste skriva klart talet! Jag ska prata om evig kärlek hurvida den finns eller inte ...det kommer bli MVG till mig på den ;P

Ska fortsätta plugga nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0