100414

Shulululululu.

Känner mig väldigt duktig idag. Jag å ludde pratade lite igår kväll å så bestämmde vi oss för att ta en promenad till skolan idag =). Så vi gick från b-plan till thorildsplan sen tog vi tuben sista stationen xD. Vi kom till och med fram lite för tidigt hehe.

Sen hade vi psykologi vilket e kul men läraren e som dem flesta psykologi lärare säkert e ..hone lite flumig om man säger så ^^

Sen satt vi i kronobergsparken och åt lunch från thaien vi har på hörnan ^^.

Träffade mamma i vällingby idag oxå. Köpte ett par coola leggins å en as snygg skjorta :D.

Nu ska jag sova imorrn slutar jag 11.50 men måste hem sen tillbaka till skolan för att göra ett matteprov sen ska jag till dramaten med klassen för att se på en teater som heter typ pygmalion tror jag hoppas det blir skoj. Försöker hinna berätta om det imorgon nu måste jag fortsätta försöka förbereda till nationellaproven i svenska =/.
Ted gärdestad var en av sveriges största musiker helt klart älskar denna låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0