060410

Shit jag börjar inse själv hur dålig jag verkligen e på att uppdatera...inte för att det händer speciellt mkt just nu men ändå xD.

Jag har jobbat hela helgen så då har vi helgen avklarad i stort sett i alla fall. Eller i stort sätt. Jobbade fredag lördag. På söndagen åkte jag o bror min hem till våran mormor för att fira påsk typ eller ja vi satt där åt god mat och pratade. Sen var det dax för den traditionella fia med knuff spelandet. Felix vann en gång å han tyckte han var bäst i världen jag har en video på det som jag ska försöka lägga upp här men tekniska sidan av mig finns lixom inte men jag ska försöka ^^.
Sen spelade vi bingolotto haha xD vi vann inget men det var lite små kul ändå även fast felix satt å stoppade upp pennan i sin egen näsa hela tiden och tyckte han var rolig...och nej felix e ingen lille bror på 5 år som det låter som utan han e min store bror som fyller 20 i sommar xD

Jobbat idag också sen när jag kom hem såg jag att jag hade fått mina deklarationspapper. Jag fattade typ ingenting vad man skulle göra vad man skulle fylla i skicka in det jag fattade var att jag skulle få tillbaka 111 kronor på skatten men där tog det slut för mig. Men så kom felix till undsättning skickade iväg ett sms från min mobil å så var det klart nemas problemas tydligen xD.

Nu ska jag sova har en lång dag imorrn ^^ Jag och alex har bestämmt oss för att GÅ till fridhemsplan imorgon på dagen XD eller det var mest jag som kom på det å tvingar honom att följa med :P.
Och sen på kvällen blir det film kväll med sara å alex =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där tröjan känner jag igen ;)

2010-04-08 @ 22:06:52
Postat av: mickis

okej;P vart har du sett den då?^^

2010-04-09 @ 00:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0