Patrick swayze 18/8-1952 - 14/9-09

Idag finns det en bra o en dålig nyhet o berätta.

Vi tar det bra nyheten först det är att jag fick jobbet på konsum =D. Så jag börjar på torsdag med inlärning ska sitta o nötta in all info om hur kassan o så funkar men det ska gå brå tror jag nog.

O så den dåliga nyheten En av mina favorit filmer är dirty dancing vem gillar inte den  lixom =P.
Men nu har Patrick Swayze dött i cancer han kämpade imot den i snart två år men han klarade det inte =(.

Nu ska jag göra mig i klar för skolan.

R.I.P. Patrick.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0