Konsum.

Ännu en kväll på jobbet =P. Satt i kassan hela kvällen eller kvällen o kvällen mellan 17-21 jag kommer typ bara sitta i kassan först o främst tills jag kan det riktigt bra sen kommer jag få jobba mer på "golvet" men jag trivs i kassan så det e lugnt. Jag har lärt mig ännu fler koder nu (A).
När jag kom hem var det bara att ta det lungt jag o min pappa tittade på män som hatar kvinnor han har inte sett den men det har jag så jag håller på med datorn istället =D.

Nu så hade jag tänkt o titta på idol för tv4 lägger ju ut alla program på deras sida och jag jobbade ju så jag missade de. Men nu funkar det inte att öppna upp dem :@. Så jag får sova istället inte jättekul.

Jag ska hem till en kompis imorgon och för att det ska bli närmare att åka hem så sover jag över hos min mormor så jag kommer uppdatera på söndag eller måndag vi får se.

Nej nu ska jag försöka öppna upp klippet annars får jag väl gå o lägga mig. God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0