John ME - love is my drug.

Shululululu.

Idag har jag haft studiedag =D. Så har bara suttit hemma o häckat. Nej jag har faktist pluggat lite oxå men de var som sagt ytters lite =P.

Sen på kvällen var jag på bio med linda. Vi skulle mötas klockan 17.30 för filmen började 18.00. Så jag gick hemifrån 17 det tar mig cirka 15 minuter eller något till hötörget. Men det var något konstigt med tuben så den stannade hela tiden så istället för att tog 15 minuter tog det mig 50 minuter att komma fram. så linda fick köpa biljetterna o vi fick springa in för att hinna. Det värsta e att dem inte ens kunde ropa ut i vagnarna vad som var fel lixom.

Men vi hann till filmen iallafall vi såg den svenska filmen prinsessa där underbara anastasios soulis är med :P.






Kommentarer
Postat av: michelle

sv: jaha hehe, vad dum jag är:)

2009-09-22 @ 16:36:16
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0