IQ som en fiskmås

Jag gjorde bort mig idag. Jag gör massor av pinsamma grejer men den här tror jag ingen har varit så dum att göra.
Vi slutade o jag o Linda gick mot tuben hon går igenom spärren men så fortsätter hon gå o jag hamnar efter så hon går o pratar med sig själv så liten pinsamm grej för henne oxå. Men nu anledningen till att jag hamnade efter asså jag tycker till och med att det är pinsammt nu när jag skriver haha. Jo jag går fram till spärren och det e såna här skjutdörrar eller vad man nu kallar det. Men den öppnas inte när jag ska gå igenom så jag tester den bredvid o den funkade inte heller och då e det ändå massor av människor som går förbi mig lixom och jag ser hur Linda bara fortsätter gå o prata o så testar jag att komma igenom sista gången men det funkar inte men så tittar jag på personen som går förbi och så kom jag på att jag inte hade dragit kortet jag gick bara haha vet ni hur pinsammt det var eller. Snacka om IQ-befriad. Så kommer jag fram till Linda som har hunnit en bit och då märker hon att hon har gått o pratat för sig själv och jag berättar vad som hände o min grej vann pris för mest pinsamma för dagen.

Jag jobbade sen. Vilket gick väldigt bra jag var först 2:a kassa o sen 1:a kassa så har suttit i kassan hela dagen. Sen skulle jag räkna kassan och jag har lärt mig det nu jag skrev ner en fusk lapp oxå som jag ska ha med mig =P.
Sen ska jag även skriva ner en fusk lapp för dem vanligaste koderna typ för gurka äpplen lök och sånt där. Dem koderna jag kan e gul lök , tomat, godis, naturgodis och bananer =P. men det e en bra början bara jobbat fyra kvällar.

Nu ska jag sova o se om jag kan somna sov bara 2-3 timmar inatt så känner mig inte jätte pig. Så god natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0