Helgen...räv , sverige, AIK.

Det här varit en händelserik helg den här helgen måste jag säga xP.

Först i lördags såg jag på sverige vm-kvals matchen. Och jag cyklade dit jag skulle se den o så la jag mina skor och min cykel på verandan utanför. och så mitt i matchen så ser jag något som rör sig där ute så jag tror ju att det e någon som ska sno min cykel så jag smyger mig fram mot dörren. Men då e det ingen som försöker sno cykeln utan det e en räv som ligger typ en meter ifrån verandan och vad tuggar den på? jo min sko. Den ligger o tuggar på min sko en räv mitt i bromma vad e oddsen lixom =P?.
Så jag försöker skrämma iväg räven från skon men istället springer den iväg med skon i munnen. Men efter typ fem minuter kommer den tbx men utan skon men då blir den rädd direkt så den springer iväg.
Det var mörk så jag kunde inte hitta skon. Så det blev taxi hem med en vänster sko =P.

Sen igår då så åkte jag tbx dit för att titta på aik match svenskacupen semifinal vilket aik vann =P. Och så skulle jag ju hämta cykeln oxå. Då letade jag efter skon men hittade den inte men jag såg räven xP.

Som sagt en händelserik helg.

Just nu sitter jag på en datakunskaps lektion vi ska plugga inför ett läxförhör men jag kan redan så jag kan sitta här o skriva =P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0