090930

sista dagen i semptember nu kommer hösten...vilket jag tycker e den värsta årstiden. Jag skulle önska att det börjar snöa i oktober asså riktigt snöa inte så att det blir slask efter en dag utan att man får lixom plumsa sig fram om man ska någonstans =P. Sen kan den försvinna i april typ o då kommer det 30 grader varm o sol på dagarna o så regnar det på nätterna så man kan sova xP. Det skulle vara perfa. Men nu e de tyvärr inte så.

idag har jag jobbat nu på kvällen vilket gick bra. Jag gör en fusklapp med koderna så att jag lär mig dem jag har lärt mig några iallafall =P. Jag kom hem lagom till säsongsstarten av greys anatomy men george dog inte bra jag gillade honom =(.

Nu ska jag snart sova ska till skolan imorrn hade jag tänkt men vi får se jag e jätteförkyld och jag hade feber i eftermiddas men jag märker hur jag mår imorrn.

god natt♥

Lovade att länka till min kompis blogg oxå btw läs hans blogg mkt intressat xP  Http://johanbliixt.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0