090928

Hallåjsan. Har precis halv tittat på derby matchen mellan aik - dif.  aik vann ofc :P. 2-0 så nu leder dem änn så länge i allafall.

I helgen åkte jag hem till min mormor på lördagen för jag skulle till en kompis i råcksta och min mormor bor i hässelby så det blir mkt närmare. Så vid typ åtta åkte jag till min kompis. Vi var typ tio stycken där eller något. Sen skulle jag åka med tåget som kom 00:23 men tror ni att det kommer? nej det kommer klockan 00:50 typ istället så fick stå o vänta i en halvtimma typ. Så jag var framme typ 01:00 o då gick jag o la mig lika bra :P.
Men jag har värsta skrap såren på knät. Han jag var hos hade en stor balkong o så när jag klumpig som vanligt skulle gå in så ramlade jag o skrapade upp knät. inte jätteskönt =P.

Sen på söndagen åkte jag först hem för att gå ut med hunden sen träffade jag mor min i vällingby så vi gick o käkade och kollade runt lite.

Nu ska jag snart sova jag e as trött här kommer några bilder från helgen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0