090923

Kan verkligen inte somna. Inte för att det hjäöper att sitta inne på datorn klockan halv två på natten men jag har försökt att sova men det går bara inte så jag tänkte att jag skriver ett inlägg o så försöker jag somna igen.

Idag efter skolan hade jag planerat att träffa edenfelt men såå ringer min mobil typ klockan tre och då e det chefen nere på konsum där jag jobbar. Då ska jag tydligen ha inlärning klockan 17 men på min lapp står det att jag skulle ha det dagen efter. Så det var bara ut snabbt med hunden käka och ringa edenfelt o be om ursäkt. Jag säger det en gång till förlåt vi får ses när du kommer hem från gotland.

Så det var bara gå ner till konsum. Jag satt i kassa hela tiden typ vilket jag kännde var väldigt bra för jag måste verkligen lära mig det. Asså jag har inga problem med kassan i sig men när det kommer till att bläddra i den där boken efter alla koder som man måste ha till sånt som inte har streckod. Och så ibland kommer saker jag inte enns vet vad det e för något. Ja jag vet att jag går restaurang linjen men hur ska jag se om det svenska päron eller inte lixom. Men det e bara lära sig. Sen fick jag räkna kassan också vilket e riktigt krångligt för man måste först räkna ut ett lån asså pengarna som man la i kassan från början typ sen ska det vara 2000 kr i kassan sen ska man räkna vinsten o det e de som blir över från lånet och bla bla bla hänger ni med? ..nej inte jag heller riktigt.

Nej men nu måste jag försöka sova god natt.

ringnell & edenfelt is the shit xP


Kommentarer
Postat av: Laris

Nja går inte riktigt med på dina dumma ursäkter (A)

haha är det konkurens mellan Ö&B och Konsum nu? xD hahaha

Loove <3

2009-09-23 @ 16:44:18
URL: http://lariis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0