090918

Shulululu. Jag kom på att jag har ju inte berättat om går dagen ännu =. Det var ju min första dag på jobbet jag hade inlärning i kassan från 17.00 - 20.30. Det gick helt okej men alla dem olika koderna till alla saker typ fruk o grösaker o så allt som inte har streckod jag kan ju inte dem man blir helt vimsig av att titta i boken som finns i kassan hela tiden. Annars gick det skita bra. Har inlärning imorgon med börjar klockan 10 och ska jobba till 13 jag tror jag ska sitta i kassan hela tiden då också.

Idag jobbade jag i köket vilket var sjukt stressigt men jag klarade det ändå. Tappade en tallrik men ändå bra xP.

Just nu tittar jag på dirty dancing ♥ helt underbar film.

Juste jag har gått runt hela dagen och nynnat på en låt och det värsta e att jag kan bara en mening its got to beeeeeeee perfect. Haha mer än så kan jag inte o den försvinner inte ur huvudet.



Kommentarer
Postat av: michelle

har inte du skola på dagarna? tänkte på att du ska jobba 10-13?

2009-09-20 @ 20:36:50
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0